there's no other way when it comes to the truth

"du kan inte ändra på det förflutna, men framtiden är din och den kan du göra vad du vill med
så gör inte om det"
 
verkligheten. just den som jag försökt fly från.
kanske på tiden att acceptera och leva som det är meningen att man ska leva.
vill kanske inte se tillbaka på mitt liv om några år och känna ångest över saker jag inte hann med som ung. saker som blev försent. saker som man ångrar. måste ta tag i mitt liv nu. göra något av mig själv. limma ihop allt som har spruckit och sätta plåster på sår.
   jag är väldigt öppen med mina tankar. det är så jag är. det är så jag kommer förbli. det är jag liksom. oskar. rosettpojken, mr-saturday, gaytomten, pennie, sjuk dh-kompis, höstlöv, senap, ozkrawr, solstråle.

jag ångrar liksom några timmar av den annars så fina helgen. var bara det jag ville säga.


Kommentarer
Postat av: em!

jag tror det är bra att vara öppen med sina tankar.. jag mår iallafall bättre då. ha en fin kväll.

2010-02-07 @ 22:53:05
URL: http://emmaklemets.blogspot.com
Postat av: Johanna

På tal om något helt annat (eftersom jag redan kommenterat det här i ett sms) så såg jag biblioteksavsnittet av Guds Tre Flickor idag. Och ja, det var väldigt fint.

Hela serien är ofantligt fin.

Jag har tre avsnitt kvar nu... Jag vill inte att den ska ta slut så himlans snart.

2010-02-08 @ 17:59:51
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: Nic

Du är en fin människa, so no worries.

2010-02-11 @ 23:19:42
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback