jag var inte gjord för dessa dar


Imorse på spanskan så bestämde jag att, det här skulle bli min roliga dag. För just idag så skulle jag springa omkring och vara rolig och ha roligt. Sånna saker bestämmer jag. Dock så förstördes det av att vi var tvungna att gå från spanskan och in i aulan och lyssna på en lååång och tråkig föreläsning om invandrare och hur dom känner sig när dom kommer in i ett annat land sådär huxflux. Dock var den väldigt intressant, men tråkig. Och här, så ville jag helt plötsligt byta tema på dagen. Det skulle vara min negativa dag, men det höll bara i dom 426 timmar som föreläsningen höll på i. Sen blev det roliga dagen igen.
Fast sen blev det negativa dagen igen! när dom på svenskan sa att man måste göra nytt stycke i uppsatsen (vi har uppsatsskrivning i tre timmar på tisdag, glöm inte din hannan!) så fort det händer något. Så fort någon ny person kommer in i bilden så måste man helt tjoflej byta stycke. Och man får bara använda ett styckeindelningssätt, men det verkar ju logiskt iallafall. Men herregud, så fort det händer någon jävla ny grej så måste man hoppa över en rad och uuuuh. Det är dumt, och fult. Jag tycker inte om svenska när det ska vara så. Eller nej förlåt, jag älskar svenska, alltidalltidalltid.

Sen blev det roliga dagen igen, för jag har nya skor. Jag älskar skor, man kan inte få för mycket av dom. Och just nu så känner jag att jag har alldeles för lite skor, det är synd. För jag vill ha en hel hög med converse, lacoste, addidas och jag vet inte vad. Jag vill ha snygga skor. Nu har jag två converse, ett par quicksilver och någon med något annat. Det är lite, dock känner jag mig lite glad eftersom jag har nya snygga underbara converse <3

Nu, ikväll, eller innan rättare sagt. Så lekte min familj Halv 8 Hos Mig. Idag var det jag som bjöd på maten. Film om den händelserika kvällen hamnar snart på youtube. Jag tycker om min familj ibland...
Men nu ska jag inte tjata längre, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Hannan

Nej, jag ska inte gömma min! Och ska jag vara ärlig, är jag lite avis på dig, för jag vill skriva uppsats en gång till...!

2009-10-10 @ 14:01:43
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: Hannan

jaa, men varför har du inte sagt att Natta skulle komma?

2009-10-10 @ 22:47:25
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: m

like the pic!

2009-10-13 @ 12:07:18
URL: http://carcrash.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag gillar din bloooooggg.

2009-10-15 @ 00:07:25
URL: http://maddemodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback