and I was dancing the whole way home

Imorgon åker jag hem från Danmark, och alla ska kommentera att ni tycker synd om mig men att ni tycker det är bra att jag är i Sverige igen så jag kan uppdatera bloggen och skicka er meningslösa sms, jao.
Imorgon eller på söndag så ska jag färga håret lee.
Och om 30 minuter så ska vi åka till en amerikansk resturang i Randers, fedt nice.

Och här är en video från när vi var i Randers förra gången, fast egentligen så var vi i Afrika, Asien och Sydamerika bre.

hon som filmar är Sarah, hennes blogg hittar ni här. (jag vet inte om den är så seriös för tillfället)
Ha det bra, puss

Kommentarer
Postat av: Låjs

Haha fin film!

2009-10-31 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback