you're thousand miles away

Hemma&Sjuk
Inte så jättekul, faktiskt. Fast lite mysigt. För jag sitter här i soffan med min fjärde kopp te och lyssnar på Oliwias och Jennys videos på youtube. Åh dom är så fina och dom sjunger så fint. Här är min favorit lite.
Btw, snygg klocka på sidan va? Åhå jag är så duktig och vet hur man gör eh.
Jag saknar SVEA jättemycket. Så att jag typ går i bitar. Jag saknar alla fina människor, och åh. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag saknar Norrköping.

Funderar på att hämta en till kopp te. Men det får nog vänta. För först ska jag duscha.
Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: haha men jösses! Det var 08 och då visste jag ju inte ens vem du var <:

Annars hade jag såklart hört av mig :3 Förstår du väl!

2009-12-08 @ 16:24:10
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback