I LOVE YOU

Jag härmar Oliwia och gör en lista över dom fem mysigaste film-paren




1. Jack&Rose från Titanic. För att dom har en så omöjlig kärlek och den är så hemlig och så fin åh...




2. J.D&Elliot från Scrubs. För att jag inte uppfattade Elliot som lika bitchig när hon var med J.D. Och för att dom var söta tillsammans.



3. Remus&Tonks från Harry Potter. För att den också är lite galen sådär, och så vacker.



4. Nathan&Haley från One Tree Hill. För att dom har den finaste relationen och världens gulligaste barn och dom bor i det finaste huset och dom har det så bra...



5. Ron&Hermione från Harry Potter. För att den egentligen är ganska mesig. Woho barndomskompisar som gifter sig. Det är väll fint sådär, men det känns så planerat - vilket det säkert var. Men dom är så otroligt gulliga tillsammans. Och ni måste nog hålla med mig. Gullungar är dom.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, jag håller nog med! Dock tycker jag att Jack&Rose är allt för uttjatade som kärlekspar, men ändå väldigt fina. Och även om jag inte skulle hålla med så skriver du på ett sånt fint och faktiskt roligt sätt (ja, du är jättecharmig tycker jag) så att jag inte har något annat val än att totalt tycka precis som du. haha. jaa..också att du skriver gullungar. Det var sött. Det var annorlunda tror jag. Det var..ååh , du är underbar helt enkelt!

2009-09-27 @ 12:27:03
URL: http://therambler.blogg.se/
Postat av: majse

åh ja, åh vad jag håller med dig!

fast du glömde ju peter pan och lena i peter pan.

dom är sötast!

2009-09-27 @ 19:00:00
URL: http://majses.blogspot.com
Postat av: oliwia

åh allt det där är så fint <3 JAG VILL HAA

2009-09-27 @ 21:23:36
URL: http://ingenue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback