för längesen för att ens komma ihåg

Jag var i kyrkan med mormor idag. Det var lite roligt för hon hittade inte sin mobil. Och innan vi gick in i kyrkan så sa hon att "du stänger väl av mobilen nu?" Mitt under en psalm så började det ringa från hennes ficka. Vi hittade mobilen. Haha.
  Och än en gång så var det prat om Jesus blod. Och jag blir bara äcklad precis som jag har sagt tidigare. Han får gärna ge mig himmelriket. Men hans blod får han gärna behålla för sig själv.

Annars så var jag hos Daniel och Jakob tidigare på dagen. Dom hade storfrämmat för Kristoffer och Robin var nämnligen där! Vi spelade Harry Potter-cluedo och det var så mysigt att jag ville hoppa och studsa. Men jag lät bli. Förövrigt så vann jag för alla andra blev dödade av troll och våldtagna av Cormac McLaggen :( Draco gjorde det med en mandagora i klassrummet för försvar mot svartkonster!
  När besökarna hade gått så bakade Daniel scones och var duktig och hjälpte till med saker som att öppna spisen och ta fram filmjölk. Ibland undrar jag vad Daniel skulle göra utan mig :(


Robin och Jakob.


Den enda bilden jag fick på Kristoffer.


Scones med blåbärs&punsh-sylt med en kopp te.

Kommentarer
Postat av: xMumiin

"Hahaha, duktigt!" på din mormor och "Myyys" på vår dag :*

2010-01-11 @ 20:12:48
Postat av: Alma

åhhh massa mys ju!

dock ser harry potter spelet komplicerat ut!

men ni är ju säkert mkt klokare än mej.. hehe

2010-01-11 @ 20:43:43
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: Alma

åhhh massa mys ju!

dock ser harry potter spelet komplicerat ut!

men ni är ju säkert mkt klokare än mej.. hehe

2010-01-11 @ 20:43:58
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh fin dag du verkar ha haft iaf <:

2010-01-11 @ 21:06:13
URL: http://ynklig.blogg.se/
Postat av: kristoffer :D

fett mysig speldag :D

2010-01-12 @ 15:35:20
Postat av: Sarah

OSKAR VARFÖR FÅR DU SPELA HARRYPOTTERCLUEDO FÖR?!?!

2010-01-12 @ 22:25:10
Postat av: frida

Kristoffer är snygg

2010-01-23 @ 21:45:59
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback