jag kunde inte andas till slut

Idag. Måndag den elfte januari tvåtusentio, 100111, så började skolan igen. Efter tre veckors lov.
Och jag ville verkligen inte. Och hela dagen tillbringade jag med att gå omkring och vara ledsen. Typ. Jag hatar min skola. Fast egentligen inte. Eller jo. Det gör jag. Jag hatar min klass. Nej. Nu ljög jag. Jag tycker om min klass. Fast ibland vill man bara ge en del av dem en smäll på käften när dom yttrar sig fel om homosexualitet tex. Som idag då. Att en del inte av vettigare åsikter.. Nej vart är världen påväg?

Maten var äcklig och jag var inte på fotbollshumör på idrotten. Jag trodde btw att Martin skulle skälla på mig på SOn. Men han ville bara ropa ut hur duktig jag var på skolavslutningen. Då blev jag lite glad faktiskt. Och istället för teknik så har vi bild den här tekniken och jag blir så glad bara jag tänker på det och Peter, våran lärare, spelade Järnspöken, Utan Dina Andetag och Mannen I Den Vita Hatten på lektionen för han hade dom låtarna i sin spotify-spellista åh. Och på musiken spelade vi Eric Gadd. Så dom sista lektionerna var typ det bästa på dagen. Om man bortser från att prata med Elin på bussen och att komma hem.


Kommentarer
Postat av: emma

Oskar, jag vill se ditt hår! Det verkar sååå fint.

2010-01-11 @ 20:11:41
Postat av: Andreas

så smal du är! vackert!

2010-01-11 @ 20:12:52
URL: http://vasaa.blogg.se/
Postat av: Alma

du är väldigt smal...

blir arg på att folk fortfarande inte accepterar homosexuella... eller har fördommar om homosexuallitet.

2010-01-11 @ 20:48:55
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: Johanna

folk har sjuka åsikter. Och det gör mig om möjligt ännu mörkräddare. Vad kommer att hända med världen?



Och du, jag lovar dig, hellre att man får vara i skolan och ha de tråkigaste lektionerna hela tiden än att behöva vara hemma med vattkoppor.

Ofantligt hemskt är det.

2010-01-12 @ 13:25:30
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: emma

Du vet redan vad jag tycker.



(och svar på din kommentar: videon är läskig, & jag ryser när jag ser på den. fast den är väldigt fin!)

2010-01-12 @ 17:33:25
URL: http://organig...
Postat av: Magda

YOU SKINNY BITCH!

2010-01-13 @ 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback