du, du, du gör mig hel


Dagens outfit. Ny tröja (Lager 157) och jeans (JC)
Har kämpat som fan med att få ordning på bloggen nu. Funderar på att byta bakgrund också, eller vad tycker ni?
Tänkte ringa Hannan precis, men hon har LAN hemma hos sig, så jag vill inte störa. Nu är jag hemma med föräldrarna&Tove. Imorgon är jag ensam hemma och då ska jag plugga SO, musik och svenska. Har SO- och musikprov på måndag. Svenskan ska vara färdig och inlämnad på tisdag, så den måste jag liksom göra klart imorgon. Och sen ska jag packa också för på fredag så åker jag till Gotland på elevrådsutbildning, kommer hem på söndagen. Så oroa er inte för att ni ska sakna mig.
Jag vill få ett sms av Victoria, jag kanske borde SMSa henne, känner mig lite nere och hon gör mig glad ända ner till tårna. Åh, finaste.

Näh, nu ska jag spela gitarr. Kanske återkommer senare ikväll.
Puss


Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är lyckan.

och det finaste jag vet!

<3

2009-09-30 @ 22:15:20
URL: http://therambler.blogg.se/
Postat av: victoria

Du är lyckan!

& det finaste jag vet.

Kärlek som vår har aldrig funnits, nån gång.

<3

2009-09-30 @ 22:26:09
URL: http://therambler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback