universum är ett monster


Tröja (Lager 157), Jeans (Lager 157) Tjocktröja (Lager 157?)


Jag har en klump i bröstet, som gör att jag inte orkar äta
sen har jag en klump i halsen, som gör att det gör ont att andas


Så kan man sammanfatta min dag.
Och det var en sån där tråkig måndag, tillbaka till skolan, slut på helgen. Enda pluset på dagen var idrotten, som jag har börjat älska sen vi fick Mattias som lärare. Sen fick vi tillbaka musikprovet, och jag hade fått ett VG, ännu en sak som inte gör mig glad. MVG vill jag ha. Men jag glömde bort att det heter ventiler på träblåsinstrument och att chimes och klockspel inte är samma sak. Men chimes är samma sak som rörklockspel! -.- Så trött blir jag.
Gick till Jonna efter skolan, sen åkte jag bussen och träffa Jässu, det satt inte fel.

Men det har varit regn idag, regn, regn, regn. Och jag hatar det. Fast det var en massa fina höstlöv på terminalen. Det var fint.
Och jag älskar The Beatles.

Kommentarer
Postat av: ;*

Regn,höstlöv,The Beatles, hej hösten <3

2009-10-19 @ 19:04:00
Postat av: ingen särskild

jag känner inte dig, men jag tycker att du verkar rätt fin. ville bara säga det.

2009-10-19 @ 19:35:49
Postat av: Rosita

Du liknar någon, kan inte komma på vem men någon är det helt klart. Tåls att fundera på.



Själv har jag sen skolan kickade igång igen, slutat att anstränga mig i skolan, tyvärr.

Har alltid satsat på mvg men har nu "bara" åstakommit g.

Vad går du? :)

2009-10-20 @ 18:57:55
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback