oh just look in her eyes

Jag slutade klockan två idag (det är nu ni ska bli avundsjuka och tycka att jag är den coolaste ni vet) eftersom elevens val var inställd. Vilket är lite synd för jag har faktiskt drama vilket rockar fett.
Så jag gick upp till mammas jobb, där jag nästan direkt hängde med henne och pappa ner på stan för att äta på Emma&Andreas. En väldigt mysig restaurang om jag får säga det själv! Sen åkte jag och mamma upp till jobbet igen och där jobbade jag i nån timme tills vi skulle åka hem.

Dagen kunde väl egentligen bara ha varit bättre än gårdagen.
Så den var helt okej.


Kommentarer
Postat av: gry

sött,

glasögon e finast! jag har 3 par : D lite sådära stolt då hihi en pojk i min paralle klass provade sådana som du har på bilden de var oförglömmligt sött, du oxå söt : D

2009-11-17 @ 19:46:31
URL: http://litensol.devote.se
Postat av: Emma

Du är så sjukt söt :)

2009-11-17 @ 19:47:30
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback