det finns platser i vintergatan kvar



Tog svininfluensavaccniet idag. Fast jag ville inte först, men hon övertalade mig att ta den. Fast jag ville inte ta den i vänsterarmen, så jag ljög och sa att jag var vänsterhänt. Hahahahahahahahahaha, mitt liv är bäst. Anyways, nu har jag fett ont i armen och det är knappt så att jag kan spela gitarr och det suger ganska hårt. Sen kände jag hur mitt huvud ville sprängas innan, dock gjorde det inte det!

Mamma kom in med en kopp te innan för jag har nämnligen pluggat fett med mycket biologi eftersom jag har prov imorgon. Jag har läst 25 sidor i en såhäääääääääääääääääääääär tjock bok, 10 sidor i ett häfte och ca 3 olika lösblad. Det känns bra, nu kan jag nog. Nej det kan jag inte, jag kan verkligen inte.
Och jag har svenskaläxan kvar som jag måste skriva. Som sagt så läser jag Shoo Bre och jag måste skriva om den och vad som har hänt osvosv. Problemet är att ingenting händer, därför har jag ingenting att skriva. Därför kan hon inte ge mig riktigt det betyget som jag brukar få.

Imorgon blir det fika med finaste Angelika och på kvällen blir det partttttty.
Puss


Kommentarer
Postat av: alma

skriv om nån annans liv då :D

2009-11-20 @ 01:47:09
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: julia

vad mysigt att spela girarr :)

2009-11-20 @ 19:16:54
Postat av: elin

jag lider med dig. som knappt kan spela gitarr. för det är ju det bästa som finns

2009-11-21 @ 10:09:19
URL: http://pratstund.blogg.se/
Postat av: Alice

varför inte i vänsterarmen?

2009-11-25 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback