hårt mot hårt mot ensamheten


Jeansskjorta fick av morfar Tshirt H&M Jeans Lager 157
Jag ser väldigt lång ut. Men jag kände mig bra med mina kläder idag. Dock ser jag väldigt tråkig ut på bilderna, men färgerna är inte så trista irl jag lovar!

Har varit och shoppat nu, i Gällstad så nu blir det ännu mera Lager 157-kläder, haha! Men jag köpte ett par chinos, en tjocktröja och en kofta som jag ska ha imorgon!
Men ni får ha de, så ses vi jao. Puss


Ps. Min förkylning tar kål på mig, och jag vill inte vara förkyld på fredag aah vad ska jag göra? :( Ds.

Kommentarer
Postat av: Lisa

snyggt med jeansskjorta!

2009-11-12 @ 09:29:54
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: Magda

Mmm riktigt fab!

2009-11-13 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback