jag önskar du var här nu

Jag känner mig lite tom ikväll. Så därför ska jag skriva om en sak som gör mig lite ledsen.
Jag kommer inte ihåg min första kyss.

Okej, på ett ungefär. Jag kommer ihåg med vem och vart. För det hände flera hundra gånger om. Men jag kommer inte ihåg när. Och jag vill komma ihåg det där ögonblicket. Men jag gör inte det.
Jag fick i fyran och var alldeles för liten för att tänka på sex. Ändå känns det som att vi lika väl kunde ha haft det då. Vi var så... på. Om ni förstår?
Nu i efterhand så inser jag att den kyssen var alldeles för tidig.

Jag kommer dock ihåg min senaste kyss. Den var fin.

Kommentarer
Postat av: Laura

jag tänker stjäla det här ämnet till min blogg för jag älskar kyssar! :D (kan du inte berätta om din senaste?)

2010-01-22 @ 00:25:15
URL: http://pussetiv.blogg.se/adjektiv
Postat av: Mikelina

åh ja minns min med

2010-01-23 @ 19:08:52
URL: http://linacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback