när vi bara snöade bort


Kyrkan idag. Jag var så otroligt häftig och bära korset. Jag drack sedan Jesu blod och åt upp hans kropp. Jag tror att det var det godaste blod jag någonsin kommer att dricka, faktiskt. Sen samlade vi in kollekten och jag vet ni sitter och sjunger tell me more tell me more! bara för att det här är så himla intressant!
  Annars så var jag på dans idag, med Linnea och Hanna. Det var väldigt roligt. Vi dansade streetdance, house och breaking. Jag är väldigt sugen på street ska ni veta. Mhm. 

 
Nu är det kvällen (en gång jag var i sverige två gånger) och jag sitter här vid datorn och dricker kaffe med vispgrädde, toppad med choklad. Det.Är.Gott.Alla.Borde.Dricka.Det. Fast alla tycker ju iofs inte om kaffe. Men i den här formen så tycker alla om kaffe ajjt?
Jag har för övrigt lyssnat igenom några av dom spellistorna jag fick igår (TACK SÅ JÄTTEMYCKET <3) och väldigt många låtar har verkligen fallit mig i smaken!
Förövrigt så tänkte jag sova nu men sen kom jag på att jag ville titta på fina Glee-avsnitt jag har på min dator. Så jag kommer väl sitta här ett tag nu. Vilket jag kommer ångra eftersom jag inte ens har börjat packa inför friluftsdagen imorgon (åh jag vill inte AH).

Godnatt, alla fina läsare.

Kommentarer
Postat av: Alma

min spellista blev som sagt ganska lång men jag hoppas du hittar något du inte hört förut som du kan gilla :)

sen måste jag fråga om du går i kyrkan för sakens skull eller för att du är kristen..?

och kaffe är massa gott

2010-01-18 @ 01:36:26
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: Alma

och glee är väldigt fina grejer med!

2010-01-18 @ 01:37:11
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: Andreas

man tackar!

2010-01-18 @ 22:56:23
URL: http://vasaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

något mer som är gott är glass i kaffet!

2010-01-23 @ 18:02:01
URL: http://melinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback