STOP THE VIOLENCE


Tröja H&M Jeans JC

Kära människor, skratta inte åt bilden, jag fastnar inte bra på bild, mkey?
Idag såg jag en jättebra och läskig teater, den hade elevens val -Drama årkurs 9 gjort. Så jävla bra och dom hade inte ens en lärare utan dom gjorde allting själva och ack så lyckat det blev. Hanna som skötte ljud&ljus kanske lägger ut bilder snart (; så kika där om ni vill se. Skitbra var det!

Imorgon blir det ännu mer Halloween-tema på skolan. För vi i elevrådet ska fixa en HALLOWEEN-QUIZ i pelarhallen och nu ska alla jubla av förtjusning för det bjuds nämnligen på en väldigt fin tipspromenad (made av mig och Sarah), godis och så blodbål!
Vi ska klä ut oss också, fett scary.

Nu ska jag bara packa klart så att jag har allt tills imorgon, vi hörs!
Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: popluggen

tack! bilderna ljuger, sandviken är fult.

2009-10-23 @ 11:10:16
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback