stilla som när snön faller


eftersom ni ändå inte ser vad det är jag har på mig, så behöver jag inte berätta. men jag var helsvart idag, och så hade jag en mantel. jag är tuff.

Elevrådet hade någon grej, typ Halloween-quiz. Vi är duktiga. Och jag har glitter i håret.
JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA FÖR JAG ÄR BARA GLAD FÖR VI SKA TILL DANMARK I MORGON OCH JAG KOMMER ATT VARA BORTA I EN VECKA UTAN PENGAR PÅ MOBILEN OCH BARA ISOLERA MIG FRÅN VERKLIGHETEN OCH BARA LEVA. Precis som det ska vara.
En vecka i lugn och ro, med människor jag älskar. Det kommer att sitta fint efter allt.
Nu ska jag duscha, och packa. Kanske hörs vi senare.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: oliwia

du är så fin oskar

2009-10-23 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback