kyss mig ömt och brutalt


Tröja (fick av Natta i julklapp), slips (fått av Natta), jeans (JC)

Idag var en sån där då jag kände mig bekväm med mig själv, jag vet inte riktigt varför. Men jag kände mig tuff idag. Dock ser jag ut som ett retard på bilderna. Men på morgonen, då jag precis gjort i ordning mig, det var keff. Då var jag tuff.

MVG på uppsatsskrivningen och jag är jävligt stolt. Sen blev det ett MVG- på Boken Om Mig Själv. Men äh, what evah.  Jag tycker om min svenskalärare, har jag nämnt det? Hon är så gullig, eller haha jag vet inte.

Annars har det varit en bra dag. Jag tog tiden på SKOL-SM i RUBRIKS KUB, fan va bra dom är alltså. Typ Josh och Alma, man hinner ju knappt se hur dom gör. Jag skulle vilja lära mig Rubriks Kub, men haha jag orkar inte. Keff var det iallafall jao.

Jag typ... bantar. Eller nej det gör jag inte. Men typ. Grönsaker i mängder har det blivit idag, eller nåt.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback