måndag; vårdcentral osv

Woho hemma från vårdcentralen och jag har kollat min hals! Den är dum mot mig :( Jag har hostat i över en månad. Säkert två. Hostat, hostat, hostat. Och det kliar som in i helvete i halsen så jag vill slå någon med min åskvigg. 
  Läkaren var dansk också. Awesome, och jag förstod nästan allt han sa!
Nu ska jag iallfall vänta två veckor, och om hostan är kvar då så ska vi ta ett allergitest.

Alla lämnar en kommentar och talar om hur mycket ni tycker synd om mig och hur eran dag har varit! :D Samtidigt vill jag tillägga att jag ska sova hos finaste Daniel inatt och imorgon ska vi till Jönköping!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som att du kommer få en fin dag.

2009-12-28 @ 17:14:23
Postat av: hannah

du glömde delen där det står att din underbart fina fru kommer till ulricehamn ju !! : ooooo

2009-12-28 @ 18:16:37
Postat av: Johanna

Hosta är hemskt, otroligt hemskt..

Min dag har spenderats i jönköping, och den har varit helt fantastiskt.

2009-12-28 @ 19:15:10
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: Alma

jag tycker såhär mkt synd om dej visar med utsträckta armar

min dag har tillbringats i borås med david och sen i gbg med philip... en fin dag helt enkelt :)

2009-12-28 @ 20:16:15
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: Sarah

Jag tycker jättesynd om dig!

Min dag har varit bra, jag har träffat din kära syster och hon är trevlig :D

2009-12-28 @ 23:15:33
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback