mitt liv enligt håkan hellström

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor.
Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)".

Är du man eller kvinna?
Den fulaste flickan i världen

Beskriv dig själv:
Kär i en ängel

Hur känner du dig?
Uppsnärjd i det blå

Beskriv stället där du bor:
Atombomb

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
Mitt Gullbergs kaj paradis

Hur du helst transporterar dig:
Ramlar

Din bästa vän är:
Precis som Romeo

Du och dina bästa vänner är:
Inte skyldig nån nåt

Hur är vädret?
Magiskt, men tragiskt

Favorittid på dagen:
Så länge du är med mig

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?
Tro & Tvivel

Hur är livet enligt dig?
En midsommarnattsdröm (just nu)

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
Jag var inte gjord för dessa dagar

Din rädsla:
Dom kommer kliva på dig igen

Ditt bästa råd:
Fade away

Hur du skulle vilja dö:
Vackert så...

Din själs nuvarande tillstånd:
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Ditt motto:
Det är så jag säger det

det roliga är att många stämmer verkligen


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det klart att det stämmer in. Det är Håkan vi pratar om, och vem sätter bättre ord på känslor än han?

2010-01-14 @ 12:46:26
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: Magistern

Vad hände med torsdagen? Var det "glees" fel att det inte blev något bloggande då?

2010-01-15 @ 12:08:28
Postat av: Maxan

:D

2010-01-15 @ 16:25:09
Postat av: lovisa

åh så fint du har fått ihop det!

2010-01-18 @ 02:34:34
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: popbajs

bästa svaren!

2010-01-20 @ 13:44:15
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback