njaeäh jag vet inte

Jag är arg, nej jag är ledsen. Nej inte det heller. Jag vet inte riktigt vad jag är. Jag är trött, och varm. Jag tror att jag är sjuk. Jag tror att Natta smittade mig. Bajs. Nu ska jag tjura, och sova. Eller jag kanske ska sitta här ett tag till? Nej det är måndag i morgon. Damn. Jag fryser, ändå svettas jag nästan. Och det är en jättejobbig fluga i mitt rum som jag vill döda med en tandborste, eller nej det vill jag inte. En kavel skulle smälla fint.
Att blogga är mysigt, fast jag har tråkigt. Jag vill nog ha på mig mina chinos imorgon, eller njaeäh, dom hade jag ju igår. Jag vill ha min stickade tröja, men den hade jag ju idag.
Jag vill gå och lägga mig, men jag är inte trött. Och jag känner mig fattig, ändå är jag inte det. Jag har ingen aning om vad jag håller på med. Jag är konstig.

Borde kanske släcka lampan snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback