26 september


Har varit på Lager 157 och köpt: Chinos (Lager 157), T-shirt (Levi's), Tjocktröja (Park Lane)

Igår var jag och Tove ensamma hem. Fast Tove var på disco i två timmar så jag hade hela huset för mig själv. Det var trevligt. Jag stekte hamburgare och vi åt godis och chips medan vi kollade på IDOL 2009. Vi röstade på Calle. :D Sen tittade vi på High School Musical 3. Ärligt talat, jag vet inte hur många gånger jag har sett den?!

Nu sitter jag här och försöker lägga upp bilder på bdb, för om jag inte gör det snart så bryter jag mitt mönster och det får jag inte göra. Idag var även den stora Harvest-dagen på FarmVille, bara så att ni vet. Och jag borde verkligen vloga snart...
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, jag visste inte ens att det hade kommit en trea xD

2009-09-26 @ 20:39:08
URL: http://headman.blogg.se/
Postat av: Anonym

söte oskar ju ;D!

2009-09-26 @ 21:51:43
URL: http://melinajohansson.blogg.se/
Postat av: Låjs

bra att ni röstade på calle, piotr=BUUUUUUUUUU

2009-09-26 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback