kom, kom atombomb

Vad hände? Vad hände med mitt skrivande?
Innan så fick jag jättemycket kommentarer på min RAiN-BOW @ddb, och jag skrev... glatt. Okej, kanske fel ord. Jag skrev fortfarande deppigt, för att det är sånt som berör en, ellerhur? Men någonstans i den sorgen fanns alltid någonting som kunde dra upp en, något positivt - någonting glatt. Vad hände? Runt mars blev allting så tomt, bara ihåliga tårar tog plats i mina texter. Jag märkte det inte, jag märkte det inte förrän nu, när jag tittade igenom mina dikter. Det lyckliga bara försvann, nu måste man läsa igenom det 42 gånger för att hitta något som man skulle kunna förknippa med kärlek eller lycka. Och jag märker att det är mindre och mindre personer som kommenterar... Håller jag på att bli sämre?

Innan jag avslutar så vill jag bara säga att, man behöver inte alltid förstå innebörden av mina texter, någons texter. Man kan beröras av den iallafall, man kan känna igen sig ändå. Utan att egentligen förstå.


Kommentarer
Postat av: Laura

Jag kan säga för min del att jag inte läser rain-bow så särskilt ofta. Är mer av en bloggbrud för tillfället så JAG tycker att du borde lägga dina dikter här ist (a)



och du skriver INTE sämre. det är omöjligt. du blir bättre och bättre och jag bli avis :(

2009-10-07 @ 21:36:12
URL: http://pussetiv.blogg.se/adjektiv/
Postat av: popluggen

oj! tack så mycket (: vad glad jag blir! syns vi på kent då?

2009-10-08 @ 11:15:27
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback