jag kommer aldrig tillbaka hit igen


Har gått omkring såhär sen klockan nio imorse, fast jag bytte om innan.
JAG HAR PLUGGAT HELA DAGEN, så svenskan är klar nu. Tänk vad man kan göra med lite viljestyrka! Nu ska jag bara läsa SO och Musik eftersom jag har prov på båda på måndag.
Jag måste packa, har inte ens börjat än. Oojojoj, äh det är ju Smallville på TVn nu, och sen så är det That 70's Show och så Scrubs, så jag kommer förmodligen att börja packa ikväll (a) Så duktig är jag.
Och jag kan nog Kom Igen, Lena på gitarr utantill. Den är inte svår, men alltså utantill woho! Jag är cool. Fast Det Är Så Jag Säger Det är inte heller svår :D

Oj det är sol ute nu! Men nu ska jag lägga mig framför TVn, för det är jag värd. Puss


Kommentarer
Postat av: hannah

svar : detsamma . <3

2009-10-01 @ 19:47:40
URL: http://hannahgezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback