denna pojken har aldrig riktigt sett någon i ögonen



Jag tror att man måste få vara lite ledsen
ibland för att kunna bli glad sen, eller så är det iallafall med mig. Och det känns som om det är så. Att det är mänskligt, alltså.
Igår, var jag jättedeppig hela dagen. Kanske inte utvändigt men, det sved inom mig. Jag ville bara gå och lägga mig, jag var ledsen. Men varför? Det bara kom, en del av mina dagar är så. Och om jag var tjej så hade jag skyllt på PMS. Dock fungerar det inte så bra nu. Men jag har humörsvängningar, och dom kanske är bra för mig. För idag har jag haft en riktigt bra dag. Jag har bara varit glad och så fick vi kladdkaka&glass på matten idag (det var nog den bästa mattelektionen evah), och Popluggen såg mitt inlägg och blev glad. Alltså blev jag glad för att jag gjorde en person glad. Och så har jag pratat en massa med Snöflinga idag. Och åh, hon gör glad. Väldigt glad. Även om vi bara sitter och pratar om ingenting så känner jag mig trygg i hennes närvaro - alltså blir jag glad.
 
Så kan man alltså sammanfatta min dag. Det har varit en bra dag. Och imorgon så ska jag sova över hos Erik woho!

Kommentarer
Postat av: Hannan

pusselipuss & kramelikram

2009-10-16 @ 16:29:03
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: popluggen

tack så mycket!! (:

2009-10-17 @ 18:13:02
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback