vi mot världen, igen


39 frågor om din bästa vän
 
           

1. Vad heter hon? Hanna
2. Hur gammal är hon? - snart 15
3. När träffades ni sist? - Utanför skolan i väntan på bussen

4. Vad har hon för hårfärg? - Mörkbrun/Svart
5. Brukar hon färga håret? - Brukar, kanske är fel ord.
6. Vilka färger har hon haft? - Brun, mörkbrun, svart och rött.
7.Vad har hon för parfym? - Har faktiskt ingen aning :o
8. Är hon galen? - Hahaha jaa
9. Vad är erat bästa minne? - Det vet jag faktiskt inte
10. Har ni många minnen ihop? - Bara några tusen
11. Vart bor hon ? - Tvärred
12. Har ni varit utomlands tillsammans? - Hogwarts!

13. Är du avundsjuk på henne? - Haha ja.
14. Vad heter hennes syskon ? - Axel
15. När träffades ni första gången? - Antagligen när jag gick i trean
16. Hur träffades ni? - Vi gick i samma klass
17. Vad går hon på för sporter? - Hon rider på tisdagar
18. Vad kan hon göra på helgerna? - Allt från festa till plugga
19. Göra efter skolan? - Hanna? Plugga? Haha <3
20. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - Ja
21. Har hon fräknar? - Nej ):
22. Har ni kollat på film någon gång? -  JA
23. Har ni bråkat någon gång? - Ja
24. Har ni sovit i samma säng? - Hm, tror inte det. Eller jo en gång!
25. Har ni skrattat tills ni gråtit? -  Ja
26. Har du sett henne gråta? - Vet faktiskt inte, tror inte det.
27. Vad gjorde du då? - Om hon hade gjort det hade jag förmodligen kramat henne.
28. Har du sett henne vara riktigt arg? - Tror jag nog.
29. Har hon sett dig gråta? - Tror det.
30. Vad ska ni göra i sommar? - Bara vara.    FESTIVAL?!
31. Har hon svikit dig någon gång? - Nja
32. Har ni pratat i telefon någon gång? - Ja?
33. Vad skulle du göra om denna personen dog? - Jag hatar sånna frågor. Jag skulle dö.
34. Kommer ni vara kompisar om 10 år? - Änglar lämnar inte.
35. Älskar du henne ? - Ja
36. Vad är det bästa med henne? - Att hon är så himla bra på att göra mig glad, och hon säger en massa fina saker hela tiden.
37. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? -
38. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? - Hon hade nog kunnat få lite ja, hehe <3
39. Hur ser hennes klädstil ut: - INDIE!


Kommentarer
Postat av: olivia

sv; visst är hon, fattar inte hur folk kan tycka om henne hehe. fin basker :)!

2009-11-13 @ 10:39:38
URL: http://galaxolivia.blogg.se/
Postat av: Hannan

DET ÄR MIN BASKER!



och... jag älskar dig superdupermegamycket.

pusselipouss!

2009-11-13 @ 17:36:19
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: elin

svar: jag vet inte riktigt varför, men jag blev himla glad av dina ord.

kram på dig:*

(haha. det sista lät fult. men jaja.)

2009-11-13 @ 19:29:34
URL: http://pratstund.blogg.se/
Postat av: allie

:)

2009-11-15 @ 02:32:42
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback