vad är stil numera? 2

Hanna skrev:

jag tror att människor fortfarande vill passa in till en viss del, men samtidigt ändå sticka ut. lite mer. att man kanske fortfarande har på sig de där kläderna som man alltid har haft, fast lägger till någonting, som är lite udda eller speciellt.

jaja, jag vet inte. men jag hoppas att folk tar på dig det de tycker är snyggt och skiter i någon speciell "stil"...

Och jag började tänka runt det där, och min slutsats blev att; folk har blivit modigare. Innan var allt så kantigt och grupperat. Nu, korsars allting, för att folk vågade vara mer sig själva, och har genom det här skapat sig en helt egen, personlig stil som man kan kalla för precis vafan som helst. Och det är ganska fint, eller det är det. Det är jättebra.
Nu har man på sig vad som helst, och det finns ju ett oberäkneligt antal olika stilar nu, eller hur? Det kanske det gjorde innan också, men jag ser det såhär, och det är så jag säger det. Alla är unika, ordet popare finns ju i 324343728462387463 olika... stilar.

Nu har jag fått skriva av mig, och nu är jag nöjd. Puss.

Kommentarer
Postat av: Hannan

jag håller med dig.

2009-11-03 @ 22:18:42
URL: http://musikpolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback