so come on, come on, come on


Jösses vad dålig jag är på att uppdatera.
Men jag vill ha mer musik att lyssna på, så om ni har något förslag så skriva gärna!
Annars har jag lite tips till er.
Love Lindblom lite Håkan stil, fast med lite säkrare toner HÅKAN ÄR BÄTTRE
Simon Norrsveden ååh lyckopiller
Paolo Nutini typ sådär jättecharmig röst
Anna Ternheim gör mig jätteglad
Eldkvarn gubbrock <3
The Ark bätte uppiggande medel finns inte
Parken är allt ni någonsin önskat er

hoppas att ni finner något nytt och vackert
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

Anna Ternheim är liksom helt underbar. Sen är jag jätte smyg kär i henne .

2009-11-24 @ 15:29:46
URL: http://damnimwriting.blogg.se/
Postat av: julia

eldkvar e finaste gubbrocken. Min pappa älskar dom så har fått följe med på oräkneliga spelningar sen jag va typ sex xD men de e finaste<3efter några andra då mn gillar de andra o tack för tipsen på några nya men själv e jag dålig på ny musik :/

2009-11-26 @ 14:21:15
Postat av: julia

åhh kom ihåg de nu! han love har skrivit till mig! han hade tipsat om sig själv i håkans sida o jag tyckte det va fint :D de va innan han va "känd" :)!!!

2009-11-26 @ 14:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback